سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حدودا شش ماه پیش:
روزای اول تحصن طلبه سیرجانی طبق قرار وبلاگی ها با ایشون یه دیداری داشتیم ، که همون جا توفیق هم صحبتی با همسر ایشون هم نصیبمون شد. البته ازون روز تا این روزا خیلی گذشته و شرایط هم خیلی تغییر کرده ، اون موقع اصلا نمی دونستم طلبه سیرجانی کیه؟؟؟ دیدارمون هم کاملا اتفاقی بود ، چون با بچه های وبلاگی قرار دیدار تو حرم حضرت عبدالعظیم داشتیم و یه دفعه از خیمه تحصن آقای جهانشاهی سر در آوردیم ... الان که بر می گردم به اون موقع شک ندارم تو حکمت خدا ... خدایا شکرت! همون موقع یه پرسش و جو از اطرافیان کردم ببینم کسی می شناستشون ، که نتیجه اخلاقی این بود که شونصد درصد که نمی شناختنشون و اون عده قلیلی هم که مطلع بودن ، هم اطلاعاتشون کم بود و هم اطلاعات بروز نداشن ، و هم نظر مساعدی نداشتن و فکر می کردن به خاطر جلب توجه این حرکت انجام شده!!!!!

حاشیه بدون دیدار شش ماهه:
بالاخره دست تقدیر باعث شد که به جریان حامیان حرکت طلبه سیرجانی متصل بشیم و حاصل اون تلاش گروهی برای برپایی وبگاهی برای حمایت از حرکت عدالت خواهی طلبه سیرجانی بوده ، اون قدر که توقع داشتم نشد که جذب داشته باشیم که دلایلش رو براتون پایین توضیح میدم.... حالا ولی یه جایی هست که اخبار و مطالب در مورد ایشون گردآوری بشه و اگه همتون لینکش کنید تو رنک گوگل دیگه اگه کسی سرچ کنه به جای اخبار سوخته و جزقاله شونصد قرن پیش ، اخبار جدید بالا می یاد ... ثواب داره لینک کنید اگه خسته نمیشین!!!!(آخر پر رویی: یه مطلب هم در مورد ایشون رو وب هاتون بذارید اگه بازم خسته می شید و به وبلاگشون لینک بدین!) آدرس وبلاگ حامیان طلبه سیرجانی

قبل از دیدار اخیر:
کلی اعلامیه زدیم که بابا دیدار طلبه سیرجانیه جان مادرتون تشریفتون رو بیارید ، که نتیجش از بچه های وبلاگی حضور پررنگ خودمو و خودش بود ....که البته همین جا باید عرض کنم که اون جاهایی که باید ولایت رو یاری کرد همین جاهاس ، حالا هی فید عجل لولیک الفرج بزنید!!!! هی پیامک آقا بیا بفرستید !!!! دعای ندبه بخون !!! اشک بریز!!! بابا چه فایده وقتی حال نداری دو قدم برداری ؟؟؟؟
البته دانشجوهای علوم سیاسی دانشگاه تهران باعث بانی دیدار شدن که اجرشون با مولای عدالت خواهان جهان.
البته فقط به جهت ریا باید بگم کار طراحی برشور های دیدار با مدیر وبلاگ قاب نگاه من بود که بازم اجرشون با مولای عدالت خواهان جهان.

دو روز پیش  ، دیدار با طلبه سیرجای در صحن حرم حضرت عبدالعظیم:
چهارشنبه ای بود و یه عالمه کار که ریخته بود رو سر من ، از بخت بد یکی از اقوام هم که بسیار وقت نشناس بود به رحمت خدا رفتن و بنده حقیر صبح الطلوع در بهشت زهرا و در مجاورت غسالخونه به سر می بردم...حالا مگه جناب مرده رو می آوردن ، فیض اکمل بردیم در کنار ارواح عزیز ... نمی دونم چرا این باز ماندگان گرامی اینقدر جیغ و فریاد می کنن ، خب مثل بچه آدم گریه کن دیگه چرا هوار می زنی؟؟؟ مگه عمر دست خدا نیست ... بابا انالله و انا الیه الراجعون ... مثلا مسلمونیما !!! نگاهی به ساعتم انداختم و دیدم دیگه خیلی دیر شد به دیدار نمی رسم که طی عملیات انتحاری وسط خاک سپاری دیگه پیچوندم و تک و تنها وسط این قطعات جدید بسیار عزیز برگشتم که با بارانی بریم حرم....کلا روز پر باری بود ، همایش امت عاشورایی و اختتامیه برنامه مصادف بود با (اسمش رو دقیق یادم نیست) شب شعر آذادگی درباره 4 دیپلمات ربوده شده بود .... خدایا بر توفیقات ما بیفزای!

دیدار طلبه سیرجانی... حجه السلام والمسلمین جهانشاهی:
ساعت یه بعد از ظهر به جمع دانشجویان دانشگاه تهران پیوستیم ، خانم عطاریانی رو هم ملاقات کردیم و بسیار مشعوف شدیم و من که تقریبا دیگه کس دیگه ای رو نمیشناختم به جز طلبه سیر جانی.نماز جماعت به امامت عادلانه طلبه سیرجانی
قبلا هماهنگی انجام شده بود و موکت و پتو آورده بودن تا در محوطه نماز جماعت به امامت آقای جهانشاهی برگزار بشه .
اونجا معظلی به نام حراست حرم داشتیم که فرمودن عکس نباید گرفته بشه ، که زهی خیال باطل که کلی عکس گرفته شد ، یعنی به جز عکسایی که بچه ها با موبایل گرفتن ، البته مخفی ، با دوربین حرفه ای هم عکسبرداری شد که اینجا می تونید ببینید. (یه خانم هم این حراست داشت که گردن درد گرفتم از بس چک کردم ایشون در کدوم قسمت وایساده تا یه عکس با دل خوش بگیرم.)
عکسی که گذاشتم از نماز جماعت گرفته شده ، به علت حضور قلب فراوان در نماز داشتم فکر می کردم که تنها نماز جماعت شاید در عمرم باشه که پذیرفته خواهد شد....
بعد از نماز همون جا جمع تر نشستیم تا به صحبت های ایشون گوش بدیم... گزیده صحبت ها رو اینجا می تونید بخونید که کامل هست.
صحبت های ایشون به واقع منو میخ کوب کرد ، مدام تو سرم چرخ می خورد که : عجب !!! همچین آدمایی هم هنوز هستن... درسته که دومین بار بود ایشون رو می دیدم ولی دفعه قبل اصلا فرصت نشد درست حسابی حرفاشون رو بشنویم ... فکر کردم من که توفیق نداشتم شهدا رو با اون آرمان های بلندشون زیارت کنم ولی همیشه افتخار خواهم کرد که طلبه سیرجانی رو از نزدیک دیدم.
به عقیده بنده این طلبه سیرجانی با اون طلبه سیرجانی که من فکرشو می کردم یه کم فرق داشت...
 ... خیلی!!!!!! یعنی خیلی فرق داشت...البته این تحلیل منه که دلیلش رو هم براتون توضیح میدم.
طلبه سیرجانی قبلی به نظرم منتظر بود تا یه عده از مسئولین بیان و بهش بگن : آقا شما چرا اینجایی؟ دردت چیه؟ ولی این طلبه سیرجانی اصلا یه راه دیگه ای پیش روی ما گذاشت،بچه حزب اللهی رو به حضور در صحنه فراخوان کرد ... یعنی گفت که تا شماها پا کار وانسید کار پیش نمی ره !!!
درست هم میگفت ...
کجان این بچه هایی که داعیه دین و ایمان دارن؟؟؟
یه نگاه سر جمع که کنی و آمار کوچیکی بگیری خیلی وبلاگ حداقل داریم که جمعه ها این بقیه الله می ذارن رو وبشون ...
همین ایام محرم ... چقدر یا حسین رفت رو این وبلاگها ...
چند تاتون هیئت رفتید اصلا ؟؟...
بابا این حزب اللهی ها چند نفرن ؟؟؟؟
بعضی هاشون بهونه ی بی خبری دارن ... چرا بی خبرید؟؟ کجایید؟ بسه دیگه بیدار شید.
راست می گفت طلبه سیرجانی ... می گفت : من باشم و امام زمان نیاد!!!!!!!!!!!!!!
عجب ایمانی داره این آدم ... اشک بی اختیار اومد ... چون من از اوناشم که  میگم : آقا بیا...
هیچ وقت به خودم نگفتم : آقا من یه کاری باید کنم که شما بیای...
مشت نمونه خرواره ... قبول نداری؟ بهت می گن بیا دیدار طلبه سیرجانی ... می گی : هان؟؟؟ حال ندارم !!!
کجا ؟؟ شابدولظیمممممممممممممممممممم!!! اوف ... اون ور دنیاس که ... چقدر دوره !!! حال ندارم ، خوابم می یاد....
منی که خوابم ... همه جا خوابم ... آقا هم بخواد بیاد خوابم ... آقا نیاد خوابم ... رهبر دستور بده خوابم ...
یه جا بیدار میشم که دشمن بیاد از خواب بیدارم کنه ...
کی قراره این بچه حزب اللهی های پخش و پلا دور هم جمع بشن و یه نتیجه ای از فعالیت های انفرادیشون بگیرن؟؟؟؟
اون وقت هی بشین غرغرکن ... چرا اله؟ چرا بله؟
واقعیت اینه که تا دور هم جمع نشیم برای مطالبه عدالت خواهی هیچ چیز خودت درست نخواهد شد.
طلبه می گفت که تا حالا خیلی ها اومدن و رفتن ، آره همین الان سرچ کن ببین که خیلی هم رفتن ... رفتن و برگشتن و پشت سرشون رو هم نگاه نکردن ، همه راحت سر خونه و زندگیمونیم ، می خوریم ، مهمونی می ریم  و ... یه آدمی که وایساده پای حرف رهبری و دنباله عدالته گوشه حرم نشسته که والله نشستن اون شرف داره به هزار بار ایستادن من!!!
این حرکت به من و تو نیاز داره تا به ثمر بشینه...
میوه این حرکت هم به قول طلبه این نیست که یه سری زمین از ناحق گرفته بشه و به سمت حق بره ، بلکه بودن ماباهم میوه این حرکته!
پس لطفا ازین به بعد راحت نشینید....
اگه خبر نداشتی پس ازین به بعد با خبر باش.
اگه نیومدی ازین به بعد بیا...
اگه ننوشتی ... بنویس...
والله که قیامت انگشت هات به تایپ حرفای حقت گواهی میدن.

 

پی نوشت:
1.خیلی حرف تو دلم بود ، نمی دونم حق مطلب ادا شد یا نه؟ ولی لینک وبلاگ حامیان طلبه یادتون نره!
2. "پوستر نه دی" با تاخیر!
3. لینکهای دیدار قبلی ....

"جنبش وبلاگی حمایت از طلبه سیرجانی"


"باید ایستاد
"


+تاریخ جمعه 89/10/10ساعت 1:16 عصر نویسنده ره گذر | نظر