سفارش تبلیغ
صبا ویژن

15نوروز نود روز و 10 ساعت و 58 دقیقه و 28 ثانیه تا لحظه سال تحویل باقی مانده است ، اینو گوشه یه سایته نوشته ، دارم موسیقی وب ترنم رو گوش میدم (وسعت سبز : حمید غلامعلی)، خونه زندگی رو هواس و وسط یه اتفاق تاریخی به نام خونه تکونی گم شدم ، از لای پنجره سوز سرما می زنه ، (آرامشم را در تو جویم ای وسعت سبز ... مردان تو در استقامت مثل دماوند) ، نوروز نود ، کلمه نوروز به خودی خود می تونه یه ملت رو شاد کنه و با نزدیک شدنش برای جا نموندن از قافله یه تکونی به خودم میدم ، ولی ... ( در پاکی روح و کرامت مانند الوند...) توی سرم صد تا پست گذاشتم ولی حالا که انگشتام به کیبورد رسیده ، کلمات خشک شدن ، می ترسم حسم رو تایپ کنم یه وقت نا امیدتون کنه ، یا خوشی ، یا یه اتفاق خوب رو کوفتتون کنه ، حالم خیلی بده ... کلی وسیله دور و برم ریختم و نمیدونم باید کجا بذارمشون ... از طرفی دارم با خودم می جنگم ، مدام با خودم در جنگم ، اون ره گذر قویه داره به اون ره گذر ناامیده می گه : پاشو جمع کن بابا ... خوب معلومه بعد دیدن اون دِرام غمناک ارمغان تاریکی کانال سه با اون همه غم و غصه ، بعدِ گوش دادن به این موسیقی خاطره انگیز و لبریز شدن از حس وطن دوستی ، اونم وقتی که داری از سرما می لرزی کنار پنجره و حال نداری بری یه ژاکت بپوشی ، در حالیکه نه ناهار خوردی و نه شام توقع داری چه پستی بذاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اونم وقتی که درست 15 روز و 10 ساعت و 58 دقیقه و 28 ثانیه تا لحظه سال تحویل باقی مونده. با دقت به حرفای خودم گوش میدم ، حالم بهتر میشه ، به این میگن خود درمانی !!! (ای دشت هایی ارغوانی ... با لاله هایت می توانی باشی سرافراز)
.......................................................................................................................................
خونه تکونی1: اتاق خواب و اتاق کارو تکانیدیم ، جاشونو کُلا با هم عوض کردیم به دلایل محفوظ.
خونه تکونی2: تو فکر یه مُصلی اَم ، اگه ایده خوبی دارین بِگید!
خونه تکونی3: هنگام خونه تکونی به هشدارهای امنیتی برای گذاشتن تخت خواب توجه فرمایید ، بهترین سمت خوابیدن مثل خوابیدن میت تو قبره ، ما هم تختمونو به روش میتانه در قبر جهت دادیم.
خونه تکونی4: نسل قبلی به دیوار شستن و فرش و پرده شویی می گن خونه تکونی ، من به کن فیکون کردن وسایل و هر چیزی رو در جای جدید گذاشتن می گم خونه تکونی.
خارج از خونه تکونی1: اگه از تو ننوشتم فکر نکن سرم شلوغه ، توی زندگی یه وقتا تنهایی رمز عبوره؟ آیا؟
خارج از خونه تکونی2: عزیزان و گرامیان سعی تون بر این باشه که نظرات و پیشنهادات و انتقاداتتون رو در قالب یه کامنت ارسال کنید (برای ارتقا فرهنگ کامنت گذاری هیچ وقت دیر نیست ... "هر پست یک کامنت" ... آمار را واقعی تر کنیم ... ما می توانیم! )


+تاریخ دوشنبه 89/12/16ساعت 12:23 صبح نویسنده ره گذر | نظر